Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Razem dla potrzebujących

29 kwietnia 2019 | Dodatki Jednodniowe

Poprawę wizerunku na rynku, wzrost sprzedaży, wzrost wrażliwości społecznej i motywacji pracowników czy lojalność wobec marki zyskują firmy dzięki marketingowi społecznie zaangażowanemu, a organizacje pozarządowe natomiast mają możliwość zebrania funduszy np. na opiekę medyczną, poprawę sytuacji potrzebujących, edukację, ochronę środowiska naturalnego, wspieranie kultury i sportu.

 

Cause Related Marketing (CRM), czyli marketing społecznie zaangażowany – to połączenie celów ekonomicznych przedsiębiorstwa z celami społecznymi w ramach przedsięwzięcia. To wszechstronna metoda pozwalająca na projektowanie programów powstałych na bazie potrzeb i zainteresowań przedsiębiorstwa z równoczesnym rozwiązywaniem problemów społecznych. To firmy decydują o wyborze problemu społecznego, w którego rozwiązaniu chcą uczestniczyć.

– Marketing społecznie zaangażowany może występować w wielu formach. Najczęściej jest kojarzony z promocją sprzedaży, gdzie każdorazowy zakup produktu pochodzącego od firmy objętej programem, prowadzi do zasilenia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11343

Wydanie: 11343

Spis treści
Zamów abonament