Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba mieć konto na platformie

03 czerwca 2019 | Podatki i księgowość

Posiadanie konta na Platformie PEF jest ustawowym obowiązkiem zamawiającego. Wykonawca, który zamierza wysłać ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną, także musi je założyć. Marcin Szymankiewicz

 

Do przyjmowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych służy bezpłatna Platforma PEF. Do rozpoczęcia korzystania z PEF niezbędne jest założenie konta. Korzystać z PEF można także poprzez podłączenie swojego systemu ERP za pomocą nowoczesnego API, jak również pobierając i instalując aplikację PEF na swoim komputerze.

Platforma PEF udostępnia nowoczesne API, pozwalające na integrację z nią istniejących systemów, np.: finansowo-księgowych lub ERP, z Platformą PEF.

Integracja z Platformą PEF przy pomocy API wymaga dostosowania systemu do obsługi dokumentów zgodnych z europejskimi standardami. Szczegółowy opis standardów oraz specyfikacja API znajduje się na stronie: https://efaktura.gov.pl/dokumentacja/.

Do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11371

Wydanie: 11371

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament