Paczka bez plastiku
Nie potrzeba ustaw i dyrektyw. E-sklepy same rezygnują z folii i wypełniaczy. Robią tak już Reserved, Mohito, Lidl, Frisco i Carrefour. Właśnie dołącza do nich Zalando – dowiedziała się „Rzeczpospolita". piotr mazurkiewicz
Każdy, kto kupuje w internecie, nieraz otrzymał mały produkt zapakowany w wielkie pudło wypełnione folią. Coraz więcej e-sklepów widzi, że to bez sensu, same więc wycofują się z takich praktyk.
W poniedziałek Zalando, największy w Europie e-sprzedawca odzieży, ogłasza nowy projekt. – Prowadzimy proces zamiany plastikowych toreb, w których dostarczane są kosmetyki, na papierowe – mówi Uwe Streiber odpowiedzialny za opakowania w Zalando SE. – Zmiany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta