Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nieograniczona kreatywność

21 czerwca 2019 | Biznes i finanse | Jakub Patecki

Rola działu marketingu w budowaniu skuteczności działań organizacji na rynku stale rośnie. Nawet najlepszy produkt czy usługa w dzisiejszych czasach same się nie obronią, potrzebują przemyślanej strategii rynkowej.

Pierwszy krok do sukcesu: CEO, czyli dyrektor generalny (chief executive officer) powinien uświadomić sobie ten fakt. Drugi krok: powinien on pozwolić CMO czyli osobie zarządzającej działem marketingu (chief marketing officer) działać i podejmować odważne decyzje.

Marketing, podobnie jak inne branże, doświadcza intensywnej transformacji w związku z rozkwitem nowych technologii. AI, automatyzacja,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11386

Wydanie: 11386

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament