Wsparcie na każdym etapie działalności – współpraca franczyzowa z Circle K
rozmowa | Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.
Jakie miejsce zajmują stacje franczyzowe w strukturze organizacyjnej sieci Circle K?
Mirosław Caputa: Obecnie w Polsce funkcjonuje ponad 350 punktów sieci Circle K, z czego około 25 proc. stanowią stacje prowadzone przez franczyzobiorców.
Czym wyróżnia się oferta Circle K skierowana do potencjalnych franczyzobiorców?
To, co zdecydowanie wyróżnia nas na rynku, to międzynarodowe know-how w sprzedaży paliw oraz prowadzeniu sklepów typu convenience. Przedsiębiorcom, którzy chcą zostać naszymi partnerami franczyzowymi, oferujemy nie tylko możliwość dołączenia do sieci o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, ale także skorzystania ze sprawdzonych rozwiązań i międzynarodowego doświadczenia grupy Alimentation Couche-Tard – jednej z wiodących sieci na rynku amerykańskim – do której należy Circle K. Franczyzobiorcom zapewniamy dostęp do wypróbowanych konceptów gastronomicznych, wysokiej jakości paliw oraz do usług pozapaliwowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta