Nowości pomagają sprzedaży w sieci
Innowacje są jednym z motywatorów wybierania miejsca na zakupy online. Szczególnie przez najmłodsze generacje konsumentów, którzy ich oczekują. piotr mazurkiewicz
Polski rynek rozwija się bardzo szybko od lat – na zakupy internetowe wydajemy już ponad 50 mld zł rocznie i wartość sprzedaży w tym kanale rośnie wciąż w dwucyfrowym tempie. Przekłada się to także na liczbę sprzedawców, którzy chcą na tym trendzie skorzystać. W pierwszym półroczu 2019 r. przybyło aż 2,8 tys. sklepów internetowych. To więcej niż zwykle przez cały rok. To też najwyższy wynik od wielu lat, co pokazuje, że możliwości e-handlu są wciąż ogromne.
Przybywa sklepów
– To rekordowa liczba założonych punktów. Dzisiaj możemy mówić o prawdziwym rozkwicie działalności w sieci – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Bisnode Polska. – Trudno oprzeć się wrażeniu, że część sprzedawców decyduje się na handel w sieci, jednocześnie likwidując stacjonarną placówkę. Wedle szacunków na koniec czerwca br. liczba sklepów wyniosła 31,7 tys. Stanowi to wzrost o blisko 2,8 tys. sklepów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta