Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak i dlaczego znikają pieniądze

23 stycznia 2020 | Moje pieniądze | Janina Blikowska
Wpłatomat zawodzi  z powodów mechanicznych lub po awarii połączenia  z siecią banku
źródło: AdobeStock
Wpłatomat zawodzi z powodów mechanicznych lub po awarii połączenia z siecią banku

Utrata połączenia z systemem centralnym banku, zacięcie wpłatomatu, wpłaty większe niż limit... Przyczyn jest sporo.

 

Jeden z naszych czytelników we wpłatomacie zasilił kilkoma tysiącami złotych swój rachunek. – Transakcja przebiegła bez problemu, urządzenie wydało potwierdzenie wpłaty. Ale pieniędzy na koncie nie ma – zdziwił się pan Piotr. Co może być przyczyną? Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska mówi, że powodem może być zacięcie urządzenia, awaria zasilania, błędne skorzystanie z wpłatomatu, np. włożenie banknotów spiętych recepturką. – Takie sytuacje stanowią jednak margines wszystkich transakcji we wpłatomatach. Skala niewielka, ale oczywiście to kłopot dla klienta, dlatego proces reklamacji jest obsługiwany maksymalnie szybko – zapewnia Ewa Krawczyk.

Tropią zaginione

Anna Strompowska, Partnership Manager w Credit Agricole, podaje, że klient po dokonaniu wpłaty we wpłatomacie powinien mieć zaksięgowane środki na rachunku maksymalnie w ciągu 70 minut od momentu dokonania wpłaty.

Paweł Bernat z Biura...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11564

Wydanie: 11564

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament