Zarobić na obrocie wirtualnymi dobrami
Rodzima spółka SkinWallet stworzyła platformę do handlu przedmiotami z gier wideo, pozyskała ponad 3 mln zł na rozwój, a teraz zmierza na giełdę. michał duszczyk
Jeszcze w tym roku na alternatywnym warszawskim parkiecie zadebiutować ma spółka stworzona przez Kornela Szwaję i Dawida Chomicza. Będzie to wyjątkowe wydarzenie, bowiem SkinWallet to pierwsza spółka z takim profilem działalności na NewConnect. Startup specjalizuje się w pośrednictwie w sprzedaży tzw. cyfrowymi dobrami. W praktyce umożliwia handel „skórkami", bronią i innymi przedmiotami z takich gier wideo jak „Counter-Strike: Global Offensive" czy „Dota 2". A to dopiero początek. Na platformie wkrótce pojawiać mają się kolejne tytuły (np. „Team Fortress 2" czy „H1Z1"), a firma planuje zagraniczną ekspansję. Na celowniku są Rosja, Turcja i Brazylia.
Zmiana modelu monetyzacji gier
SkinWallet rozpoczął już prace nad dokumentem informacyjnym związanym z wejściem na NewConnect. W ciągu kilku miesięcy ma nastąpić IPO. Natomiast już w styczniu startup pozyskał finansowanie w ramach oferty prywatnej. Do kasy firmy wpłynęło...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta