POLREGIO to rosnąca jakość obsługi pasażerów
POLREGIO to największy przewoźnik pasażerski w Polsce, z którego usług dziennie korzysta ponad 240 tys. osób, a pociągi zatrzymują się na ponad 1900 stacjach w miastach i miasteczkach. By sprostać wymaganiom pasażerów, przewoźnik z żelazną konsekwencją wprowadza zmiany, które w wielu obszarach okazały się przełomowe nie tylko dla spółki, ale przede wszystkim dla pasażerów.
Z
akończony sukcesem w 2018 roku pro- ces restrukturyzacji POLREGIO stał się jednym z najważniejszych w historii spółki dowodów na to, że odpowiednie zarządzanie może przynieść efekty korzystne nie tylko dla samego przewoźnika, ale przede wszystkim dla pasażerów i gospodarki.
– Jeszcze do niedawna ciążące nad POLREGIO realne widmo upadku spędzało sen z powiek właścicielom, klientom i pracownikom. Dopiero pod koniec 2018 roku, kiedy było już pewne, że pierwszy raz w historii można mówić o zrestrukturyzowanej spółce, notowane od 2016 roku dodatnie wyniki finansowe i rosnąca liczba pasażerów pokazały rzeczywisty potencjał POLREGIO. Dzięki niemu oraz poprzez partnerski nadzór właścicielski Agencji Rozwoju Przemysłu dzisiaj możemy mówić o przełomowej zmianie w spółce, a w szczególności w obszarze jakości obsługi pasażerów. Jesteśmy w stanie realizować cele, które są nieosiągalne dla innych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta