Reklama w kościele da podatkowe korzyści
Firma, która promuje się, finansując ważne dla regionu inicjatywy, może zaliczyć poniesione wydatki do kosztów uzyskania przychodów. PRZEMYSŁAW WOJTASIK
Przedsiębiorcy powinni dbać o swoją popularność w lokalnej społeczności. Przekłada się to na ich przychody. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpiła o nią spółka zajmująca się przesyłaniem energii elektrycznej. Podpisała umowę sponsoringu z diecezją. Zobowiązała się w niej do sfinansowania remontu barokowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta