Trudne czasy wymuszą zmiany u sprzedawców
Epidemia oznacza większy zwrot w stronę automatyzacji sprzedaży oraz inwestowania w nowe rozwiązania technologiczne, głównie automatyzację.
Polskie firmy internetowe już od dawna widzą ogromne zmiany technologiczne zwłaszcza w USA czy Chinach. Wiele z nich dość ostrożnie podchodziło do tego rodzaju wdrożeń, ale obecna sytuacja zdecydowanie oznaczać będzie zmianę podejścia.
Zakupy z domu
– Konsument coraz częściej podejmuje świadome decyzje, trzymając emocje na wodzy, sprawdza opinie i porównuje ceny. Dziś klienta zdobywa się czasem dostawy towaru, opieką serwisową, profesjonalnymi treściami (content marketingiem) i jakością obsługi klienta – mówi Sebastian Sadowski-Romanov, prezes ITRO Export Solutions. – Sklepy internetowe są bezpieczne i nie zamykamy ich na kwarantannę. Jeżeli dodamy do tego, że już dziś niektóre firmy potrafią zrobić magazyny na 26 tysięcy miejsc paletowych obsługiwane przez jednego pracownika, to raczej łatwo możemy przewidzieć, że właśnie takie połączenie automatyzacji sprzedaży, marketingu i magazynowania będą najbardziej rozpowszechnionymi inwestycjami, a firmy logistyczne rozwiną transport samochodów autonomicznych, sieci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta