Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Eksperci: są reklamowe strategie na czas epidemii

10 kwietnia 2020 | Ekonomia i rynek

Organizacje i firmy działające na rynku mediów apelują o rozważne decyzje reklamodawców. URSZULA ZIELIŃSKA

 

„Wasza pomoc i wstrzemięźliwość w ograniczaniu budżetów pozwoli nie tylko przetrwać naszej branży, ale również przyspieszyć transformację cyfrową polskich firm, a co za tym idzie, dynamiczny powrót gospodarki do normalnego trybu funkcjonowania. Wyważona modyfikacja budżetów to również możliwość dalszego finansowania wysokiej jakości dziennikarstwa, które ma kluczowe znaczenie w czasach pandemii i kryzysu gospodarczego" – napisał Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska, w otwartym liście do reklamodawców.

IAB Polska to Związek Pracodawców Branży Internetowej. Reprezentuje więc medium najlepiej radzące sobie w walce o reklamowe budżety. Epidemia Covid-19 sprawiła jednak, że i ono cierpi. „Niestety, uderzenie kryzysu nie ominęło całego ekosystemu reklamowego. Już teraz wiemy, że wielu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11631

Wydanie: 11631

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament