Reklama, która nawet ma pierwiastek przesady, nie musi wprowadzać w błąd
Koncepcja tzw. przeciętnego konsumenta zakłada, że jest on odpowiednio poinformowany oraz ostrożny.
Za wprowadzające w błąd w rozumieniu art. 36 ust. 2 rozporządzenia 1169/2011 należy kwalifikować nie tylko przekazanie informacji potencjalnie mylących, ale także powodujące potencjalną konfuzję niepodanie wszystkich informacji.
Przy czym choć sąd przyjął, że podczas wyrobu produktu używany jest naturalny zakwas, a w składzie produktu były...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta