Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polaków kuszą promocje

27 października 2020 | Pierwsza strona | Piotr Mazurkiewicz

Przed pandemią co trzeci produkt klienci kupowali w promocji. Teraz już nawet co drugi.

 

Reagując na spadający popyt i obostrzenia, np. godziny dla seniorów, firmy korzystają ze swej głównej broni – promocji. Polacy je lubią: z badania dla Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wynika, że z gazetek sieci handlowych korzysta 87 proc. klientów, a 51 proc. co najmniej raz w tygodniu.

– Natężenie działań promocyjnych podejmowanych w pandemii przez polskie firmy wciąż będzie rosło – przekonuje Dagmara Plata-Alf, ekspertka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Wydanie: 11798

Wydanie: 11798

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament