Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chińskie święto ciągnie też klientów z Polski

10 listopada 2020 | Ekonomia i rynek | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Dzień Singla z rekordowymi wydatkami już w środę. Rok temu Polska była drugim w Europie krajem pod względem wydatków na chińskich platformach.

 

Dzień Singla obchodzony od dekady 11 listopada na serwisach grupy Alibaba stał się już globalnym festiwalem zakupowym, porównywanym oczywiście z Amazon Prime Day, ale już znacznie większym, jeśli chodzi o skalę.

Rok temu konsumenci wydali w dobę 38,4 mld dol., niemal 25 proc. więcej niż rok wcześniej. Co roku jest bity rekord i nie inaczej będzie podczas tegorocznej edycji, a coraz większy udział mają w tym konsumenci z Polski, kupujący na AliExpress.

– Wśród państw UE Polska była w ubiegłym roku drugim rynkiem, jeśli chodzi o kupujących podczas Dnia Singla – mówi Gary Topp, dyrektor operacyjny na Europę Środkowo-Wschodnią w AliExpress. – Spodziewamy się, że w tym roku najpopularniejszymi kategoriami będą artykuły do domu, sprzęt elektroniczny, prezenty i ogółem artykuły związane ze świętami....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11810

Wydanie: 11810

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament