Planeta i ludzie w centrum strategii biznesowej Kompanii Piwowarskiej
Pandemia koronawirusa to niejedyne, co zagraża obecnie biznesom na całym świecie. Poza nią największym wyzwaniem są zmiany klimatyczne. Planeta i ludzie nie mogą czekać, aż skończy się czas zarazy – przekonuje Igor Tikhonov, prezes największego w Polsce producenta piwa – Kompanii Piwowarskiej – i pokazuje na przykładzie firmy, że biznes prowadzony w sposób zrównoważony to obecnie nie opcja, lecz konieczność. materiał przygotowany przez Kompanię Piwowarską
Odpowiedzią Kompanii Piwowarskiej na współczesne wyzwania środowiskowe jest postawienie sobie konkretnych celów do zrealizowania w ciągu najbliższej dekady. To nowe podejścia producenta, który od lat poważnie podchodzi do kwestii wpływu swojego biznesu na planetę i ludzi. Jest zresztą liderem swojej branży w tym zakresie. „Nadszedł moment, w którym jako browary europejskiej części Grupy Asahi postanowiliśmy wdrożyć w życie fundamentalną zmianę, czyniąc nasze ambicje i plany związane ze zrównoważonym rozwojem integralną częścią naszej strategii biznesowej" – komentuje Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej. W centrum tej strategii znalazły się planeta i ludzie, którym firma poświęca najwięcej uwagi. Prezes Tikhonov przekonuje, że jest to wyrazem strategicznego myślenia o przyszłości firmy, ale także społeczności, w której funkcjonuje, oraz do planety.
Tym samym Kompania Piwowarska przyczynia się do realizacji ambitnych celów Agendy 2030 Organizacji Narodów Zjednoczonych oraz wizji środowiskowej japońskiej Grupy Asahi, której jest częścią.
Redukcja CO2
w centrum uwagi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta