E-handel wychodzi poza kraj
Rusza kolejna, siódma już edycja Programu Handlu Zagranicznego. Podczas trzech najbliższych wydarzeń eksperci i przedsiębiorcy przeanalizują sprzedaż polskich produktów za granicę w formule e-commerce w Europie i Chinach.
Program Handlu Zagranicznego (PHZ) jest realizowany od 2018 r. w trybie dwóch edycji rocznie (wiosennej i jesiennej). To wspólna inicjatywa pięciu podmiotów zainteresowanych wsparciem polskiego eksportu. Głównym organizatorem PHZ jest Bank BNP Paribas.
– Jako największy bank w strefie euro oraz jedna z trzech światowych grup finansowych najmocniej wspierających globalny handel czujemy się niejako w obowiązku pomagać polskim eksporterom i inspirować ich do zainteresowania się nowymi rynkami sprzedaży – mówi Piotr Jabłoński, dyrektor departamentu finansowania handlu w BNP Paribas.
Partnerami programu są: Korporacja Ubezpieczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta