Przyszłość zapowiada się ekscytująco
VW Caddy znakomicie zaskoczył na rynku. To bardzo ważne auto dla polskiego odbiorcy – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki VW Samochody Dostawcze.
W czasie pandemii znacznie zwiększyła się liczba towarów zamawianych przez internet, a tym samych wzrosło zapotrzebowanie na usługi kurierskie i auta dostawcze. Czy udało wam się przejść czas pandemii „suchą nogą"?
Myślę, że nikt nie może powiedzieć, że w pandemii jest mu dobrze, również w motoryzacji. Wszyscy wiemy, z jakimi problemami boryka się cały segment moto – brak półprzewodników i słaba dostępność różnych innych materiałów. Patrząc z perspektywy aut dostawczych, to na pewno skutki pandemii są dużo łagodniejsze niż dla innych marek. Tak więc auta dostawcze mają się bardzo dobrze, podobnie jak cały segment premium. Głównym powodem jest zmiana nawyków np. to, że ludzie przerzucili się z zakupami do internetu. A to nakręca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta