Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet napędza rynek reklamy

27 lipca 2021 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska

Na świecie reklamodawcy wydadzą w tym roku więcej niż przed pandemią. W Polsce wrócą do wydatków z 2019 r. Rynek ciągnie internetowe medium.

 

Mimo planowanego wyłączenia tzw. third party cookies w przeglądarce Chrome, należącej do Google'a, IAB Polska ocenia, że w kolejnych latach (do 2024 r.) wydatki na reklamę graficzną w sieci będą rosły.

Miliony do wzięcia

Zdaniem IAB Polska, wydatki na reklamę graficzną w polskim internecie powiększą się w sumie do 2024 r. o około 400 mln zł (prawie 16 proc.) z 2,5 mld zł do 2,86 mld zł.

Co ciekawe, wzrost ten pochodzić ma przy tym głównie z tzw. kampanii programatycznych, które za trzy lata skupiać mają budżety w wysokości ponad 1,9 mld zł, o 44 proc. więcej niż w 2021 r.

Paradoks polega na tym,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12023

Wydanie: 12023

Spis treści
Zamów abonament