Transakcji nie było, konto obciążone
Gdy mimo odrzucenia transakcji kartą znikają po niej pieniądze z konta, powinniśmy o tym powiadomić bank. Choć nie zawsze.
Pan Arkadiusz, klient banku Santander, podczas awarii systemu kilka dni temu płacił kartą za zakupy.
– Dwa razy transakcję odrzucono, ale za trzecim razem, gdy kartę włożyłem do terminala płatniczego, udało mi się zapłacić za zakupy – opowiada mężczyzna.
Dodaje, że jednak z jego konta pobrano trzy razy tę samą kwotą, również za te transakcje nieudane. – Co mogę zrobić w tej sytuacji – dopytuje.
Ewa Krawczyk z biura prasowego banku mówi, że trzeba odróżnić obciążenia od tzw. blokad na karcie.
– W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta