Covid zniszczył ekologiczne nastawienie konsumentów
Choć w tym roku podejście klientów do tego, czy ważne jest ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko, nieco się odbudowało, wskaźniki nadal są dużo gorsze niż jeszcze kilka lat temu.
Obecnie 42,7 proc. polskich konsumentów zgadza się z tezą, iż przykłada wagę do tego, jak kupowane produkty wpływają na środowisko i ekologię. To co prawda niemal 6 pkt proc. więcej niż w szczycie pandemii przed rokiem, ale nadal tego typu wskazań jest ponad 10 pkt proc. mniej niż przed koronawirusem – wynika z szóstej edycji badania przeprowadzonego przez HMG jako część badania „CSR w praktyce – barometr" Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. Pokazuje ono poziom zaangażowania firm w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Straty przez pandemię
– Ubiegłoroczne badanie realizowane było w szczycie drugiej fali pandemii, w momencie skokowego wzrostu liczby zakażonych osób. Był to również okres, kiedy po raz pierwszy zetknęliśmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta