Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tapnij lądy i przywołajstwora

15 listopada 1997 | Styl życia | MJ

GRY

Do tej pory sprzedano 4, 5 miliarda kart do gry "Magic: The Gathering"

Tapnij lądy i przywołajstwora

MICHAł JANOWSKI

Dwóch czarowników toczy pojedynek. Na stole rozłożyli dziwne, kolorowe karty. -- Tapuję moje bagna i przywołuję Aroganckiego W ampira -- mówi pierwszy gracz. -- Ma latanie? -- Ma, nie możesz go przechwycić. .. he, he. -- No, dobra, tapuję trzy lasy i blokuję go czarem. -- Fatalnie.

Nikt nie potrafi w kilku słowach powiedzieć, na czym polega ta gra. Najłatwiej zrozumieć, że trzeba coś zbierać i wydawać na to mnóstwo pieniędzy. -- Kto więcej wyda, ten wygrywa? -- pytają nie wtajemniczeni. Niezupełnie tak. Kto więcej wyda, ma większe szanse.

" Magic: The Gathering" to połączenie gry karcianej z kolekcjonerstwem. Żeby zagrać, trzeba najpierw zebrać talię "mocnych" kart. Do tej pory sprzedano na całym świecie 4, 5 miliarda kart do tej gry.

Przedstawia ona pojedynek dwóch czarowników. Rywale rzucają na siebie różne czary i zaklęcia.

Kartyspecjalnej troski

Każda karta ma kolorowy obrazek i krótki tekst opisujący jej działanie. Nie ma jednego możliwego zestawu kart. Każdy gracz według swojej strategii dobiera karty do własnej talii. Jest z czego wybierać -- do tej pory wydano około dwóch...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1230

Spis treści
Zamów abonament