Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W skrócie

20 stycznia 2022 | Ekonomia i rynek

handel

Znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało, podczas noworocznych wyprzedaży w sklepach online, które reklamowały się dużymi obniżkami cen – zbadały Deloitte i Dealavo. Tylko niespełna 30 proc. produktów można było kupić taniej, natomiast ceny niemal dwóch trzecich wzrosły – średnio 9 proc. Spośród produktów, które staniały, obniżka wyższa niż 5 proc. dotyczyła tylko co dziesiątego artykułu.—ak gospodarka ∑Do 5,4 proc. wzrosła w grudniu 2021 r. roczna inflacja w W. Brytanii i była najwyższa od prawie 30 lat – podał brytyjski urząd statystyczny.—ak

usługi

Firmę NTIM, a także dwóch jej szefów ukarał prezes UOKiK za prowadzenie systemów promocyjnych typu „piramida". Kara dla szefów wyniosła po 90 tys. zł. —ak

Wydanie: 12170

Wydanie: 12170

Spis treści
Zamów abonament