Odbiorców zaufanych nie zawsze dodasz na smartfonie
Nie w każdym banku z poziomu aplikacji mobilnej da się wydłużyć listę odbiorców zdefiniowanych na własnym koncie. Czasem trzeba skorzystać z bankowości internetowej.
Nie w każdym banku z poziomu aplikacji mobilnej da się wydłużyć listę odbiorców zdefiniowanych na własnym koncie. Czasem – trzeba skorzystać z bankowości internetowej.
– Obecnie w aplikacji mobilnej nie można dodać nowych odbiorców do listy. Natomiast funkcja ta jest zastąpiona podpowiadaniem w formularzu przelewy danych odbiorcy z wcześniej złożonych przelewów – mówi Ewa Krawczyk, z biura prasowego Santander Bank Polska.
Jeśli często wykonujemy przelewy do tych samych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta