Dobrą markę buduje się w internecie
|W social mediach możemy nie tylko wyłowić talenty dla naszej firmy, ale też pokazać, że jesteśmy przedsiębiorstwem, które dba o pracowników i swoje otoczenie.
Zapraszamy do współpracy przewoźników prowadzących działalność gospodarczą obejmującą usługi transportowe do realizacji odbiorów i doręczeń Przesyłki Paletowej. Zatrudnimy przewoźników w dwóch obszarach: Wrocław oraz Legnica – tak brzmi jeden ze środowych postów na Facebooku Poczty Polskiej, jednego z największych pracodawców w kraju. Do postu załączone jest ogłoszenie o naborze współpracowników.
Sieć kontaktów
Ogłoszenia o pracę to tylko jeden ze sposobów, w jakie firmy mogą wykorzystywać swoje social media. A te są doskonałym narzędziem do tworzenia employer brandingu – czyli budowy własnej marki w internecie.
Employer branding to szeroko zakrojone działania firmy, których celem jest kreowanie wizerunku pożądanego pracodawcy. Powinien być on spójny i pozytywny zarówno w opinii pracowników firmy, kluczowych kandydatów na rynku pracy oraz partnerów biznesowych, klientów i innych kluczowych udziałowców.
Działania skierowane do obecnych pracowników firmy powinny mieć na celu zmniejszenie procesu rotacji czy podniesienie poziomu zadowolenia pracowników danej firmy. To jest tzw. employer...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta