Reklamowy wyświetlacz naładuje e-pojazdy
PureCity rozwija innowacyjny projekt stacji zasilających „elektryki”. Koncept ten sprawdził się za oceanem. Nad Wisłą jeszcze w br. powstanie 15 takich punktów.
Polski start-up wdraża w naszym kraju nowatorskie rozwiązanie, którego pionierem na amerykańskim rynku była Volta Charging. Firma ta stworzyła miejską sieć elektrostacji dla pojazdów elektrycznych, które jednocześnie pełnią funkcję nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Na polski grunt ów nietypowy koncept zaszczepić chce start-up PureCity. Plany ma ambitne, gdyż do końca 2025 r. ma mieć nad Wisłą blisko tysiąc stacji ładowania. Obiekty mają pojawiać się w miastach w całej Polsce. Pierwsze ruszą w br. Spółka, która w połowie września podpisała umowy partnerskie z Elocity oraz Stacjeladowania.com, choć na rynku działa zaledwie od lipca, już pozyskała finansowanie na rozwój sieci (do start-upu trafiły 4 mln zł kapitału zalążkowego od Freya...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta