Mercedes AMG SL Misja do wykonania
Nowy kabriolet Mercedesa nie ma łatwego zadania. Nie dosyć, że musi zastąpić kultowy model, to jeszcze ma zaspokoić klientów dwóch innych segmentów.
Fakt jest taki, że nowy Mercedes AMG SL musi jednocześnie zastąpić trzy różne auta: dopracowanego poprzednika o tej samej nazwie SL, sportowego Mercedesa-AMG GT Roadster oraz luksusową Klasę S Cabrio. To trzy bardzo różne modele, których Mercedes już nie oferuje.
Zaczynając od SL-a, to ten ostatni – R231 – produkowany był przez dziesięć lat i stanowił kwintesencję tej gamy modelowej. Mocny roadster (max 630 KM), w którym królował komfort. Auto dla mojej grupy wiekowej (50+), która jeszcze nie zdziadziała, ale też nie miała ochoty ścigać się spod każdych świateł. Model z ogromnymi tradycjami i jeden z tych, które wypozycjonowały Mercedesa na markę solidną, budującą porządne auta. Udział w tym miały też dwie poprzednie generacje – R107 i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta