Publicznie, czyli w mediach społecznościowych
Salony piękności mogą się reklamować online.
W większości publikacji o nowych wymaganiach stawianych reklamie salonów piękności przeczytamy, że muszą zrezygnować z prezentowania swojej oferty w mediach społecznościowych. Wydaje się jednak, że pogląd taki idzie zbyt daleko.
Nowelizacja ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życie 1 stycznia 2023 r., wprowadziła zakaz publicznej reklamy wyrobów medycznych przeznaczonych do profesjonalnego użytku oraz usług świadczonych przy użyciu tych wyrobów. Dotknęło to wszelkiego rodzaju salony kosmetyczne, które korzystają z laserów, botoksów i innych zaawansowanych urządzeń Hi-Tech do poprawiania urody, będących właśnie wyrobami medycznymi. Przy obecnej dużej konkurencji na tym rynku, dobra reklama i prezentacja usług to być albo nie być dla tej branży. Co więcej, ich głównym kanałem dotarcia do klientów często są różnego rodzaju media społecznościowe, w których na bieżąco prezentuje się najnowsze urządzenia i efekty, jakie da się osiągnąć dzięki ich stosowaniu. Zakaz reklamy oznacza dla salonów kosmetycznych problem, bo jak przedstawić najnowsze urządzenie do mezoterapii, nie posługując się jego nazwą?...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta