Media społecznościowe już nie dla każdego
Twitter i Snapchat zapoczątkowały rewolucję. Teraz czas na Facebooka, Instagram i TikToka. Za nimi zapewne pójdą kolejne platformy, a tej fali już nic nie zatrzyma.
Czy to koniec mediów społecznościowych, jakie znamy – darmowych i dostępnych dla wszystkich? Już wkrótce część użytkowników Facebooka i Instagrama będzie mogła „poszczycić się” odznaką Meta Verified. Taką „rangę” otrzymają użytkownicy tych serwisów, którzy sięgną po płatny abonament. „Zweryfikowany przez Meta” internauta uzyska dostęp do większej widoczności w sieci i priorytetowej obsługi klienta. Ma być też lepiej chroniony filtrami wyłapującymi fałszywe profile. Eksperci nie mają wątpliwości, że Meta, podobnie jak wcześniej przejęty przez Elona Muska Twitter, wyznaczą kurs dla innych aplikacji.
Spiegel zainspirował Muska i Zuckerberga
Facebook zachęca, by użytkownicy wybrali płatną weryfikację. Testy już trwają. Za taką usługę trzeba zapłacić niemal 12 dol. miesięcznie. To w świecie mediów społecznościowych prawdziwa rewolucja. Instagram i Facebook ruszą z płatną wersją już w następnej aktualizacji.
Podobne rozwiązanie już w ub.r. uruchomił Twitter. Niebieski znacznik, oznaczający zweryfikowane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta