Energia coraz ważniejszym tematem dla samorządów
Zbliżający się powoli koniec sezonu grzewczego nie zapowiada tego, by wyzwania związane z cenami energii miały zniknąć z agendy samorządów. Wręcz przeciwnie.
„Nasze drogie ciepło” – to pierwszy spot w nowej kampanii informacyjnej Związku Miast Polskich oraz Unii Metropolii Polskich. Kampania rozpisana jest na wiele odcinków, a jednym z jej celów jest wywarcie presji na rząd w sprawach cen energii. Bo to jest temat, który porusza nie tylko media, ale i przede wszystkim samych mieszkańców, o czym świadczą najlepiej demonstracje w niektórych miastach w Polsce, które odbyły się właśnie pod hasłem niezgody na podwyżki cen energii, przede wszystkim ciepła systemowego. Akcja ma być kontynuowana w najbliższych tygodniach i już teraz wywołuje sporo komentarzy.
Trudno się dziwić. Mimo że na horyzoncie jest koniec sezonu grzewczego i koniec zimy, to samorządowcy muszą się liczyć z jej długoterminowymi konsekwencjami. Podwyżki cen energii – zwłaszcza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta