Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet spadł z wybiegów

16 czerwca 2023 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska
źródło: Rzeczpospolita

W 2023 roku konsumenci w kraju i za granicą więcej wydają na odzież i obuwie w sklepach tradycyjnych niż w internecie. Tak wynika z danych największych polskich detalistów: LPP i CCC.

Spowolnienie w handlu odzieżą i obuwiem przez internet trwa – wskazują najnowsze dane największych polskich firm specjalizujących się w obrocie tym asortymentem: LPP i CCC.

Zgodnie z rynkiem

Grupa LPP, właściciel takich marek jak Sinsay, Reserved czy Mohito, w opublikowanym właśnie sprawozdaniu za pierwszy kwartał roku obrotowego 2023/2024 wykazała z tego tytułu 938 mln zł przychodu. To pięcioprocentowy spadek w porównaniu z podobnym okresem przed rokiem.

Grupa CCC, właściciel platform Modivo i eObuwie, w tym samym czasie uzyskała ze wszystkich sklepów internetowych nieco więcej, bo 1 mld zł, ale to tylko o 6 proc. więcej niż rok temu. Jej niegdysiejsza siła napędowa – platforma eObuwie – stała w miejscu (szyld odnotował 1-proc. spadek przychodu). Trzeba przy tym zauważyć, że nie są to tylko dane...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12597

Wydanie: 12597

Spis treści

Zamów abonament