OPPO na polskim rynku czuje się bardzo dobrze
Nasi klienci mogą liczyć na zaawansowane technologicznie produkty wysokiej jakości, które dodatkowo wyróżnia elegancki design oraz solidne wsparcie posprzedażowe – mówi Leo Li, CEO OPPO Polska
Branża smartfonów wciąż odczuwa skutki globalnego kryzysu. Jak OPPO radzi sobie w tym czasie?
Globalnie dla nas i dla pozostałych graczy z branży poprzedni rok był wymagający. Jednak ostatecznie nasza marka utrzymała czwartą pozycję wśród największych producentów smartfonów w Europie i na świecie. W tym roku, mimo zastoju w branży, globalnie planujemy wspiąć się na wyższe pozycje, co już zwiastują rynkowe analizy i podsumowania. Według Canalys w pierwszym kwartale tego roku byliśmy jedynym producentem urządzeń z systemem Android, który zanotował globalny wzrost dostaw. By jeszcze bardziej poprawić wyniki, dokonaliśmy zmian w naszych regionalnych strukturach, aby lepiej odpowiadać na lokalne potrzeby rynków. W ramach swojej wewnętrznej struktury wydzieliliśmy region europejski.
Co to oznacza dla Polski?
Ustanowienie tej centrali oznacza, że portfolio naszych produktów w regionie powinno być jednolite, a lokalne premiery bardziej zsynchronizowane. Same produkty powinny też trafiać do Europy zdecydowanie szybciej od momentu chińskiej premiery.
W jaki sposób macie zamiar zachęcić klientów z Polski do zakupu smartfonów OPPO?
Stawiamy na działania budujące świadomość marki w Polsce, dlatego każdej naszej premierze towarzyszą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta