Rodzinny biznes nie boi się nowoczesności
Więcej niż co trzecia mała i średnia firma rodzinna w Polsce uważa, że jest już przygotowana do działalności w gospodarce cyfrowej.
59 proc. przedsiębiorstw musi się nadal przystosowywać, a 2 proc. przyznało, że nie zaczęły transformacji cyfrowej. Takie są wyniki badania, które przeprowadził Mastercard. Wzięło w nim udział 500 małych i średnich firm z Polski oraz 10 tys. firm z 14 krajów europejskich. Połowę z nich stanowiły firmy rodzinne.
Z ankiety dotyczącej firm polskich wynika, że stan przygotowania do działania w gospodarce cyfrowej w firmach rodzinnych jest bardziej zaawansowany niż w pozostałych. 38 proc. firm rodzinnych z sektora MŚP określiło, że są przygotowane do gospodarki cyfrowej, takiego samego zdania jest 32 proc. firm, które nie są rodzinne.
Co szósta firma rodzinna przyznała, że sprostanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta