Co dalej z TV Republika
Widzowie łakną informacyjnych kanałów. Prawicowa stacja na tej hossie mogła sporo ugrać, a mierzy się z problemami.
Skokowy wzrost oglądalności zanotowała w pierwszym tygodniu stycznia telewizja Republika, stacja informacyjna nadawana przez spółkę kierowaną przez Tomasza Sakiewicza. To wypadkowa światowego trendu, rozszerzenia zasięgu technicznego, ale głównie wydarzeń na polskiej scenie politycznej. Nie jest jednak przesądzone, że ta dobra passa przerodzi się w finansowy sukces.
Informacyjny boom
Najnowsze dane firmy analitycznej Nielsen wskazują, że udział (BSHR) telewizji Republika w widowni składającej się z osób od czwartego roku życia oglądających kanał na telewizorze (z telewizji satelitarnej, kablowej, cyfrowej naziemnej i w streamingu) skoczył z 1,32 proc. w grudniu minionego roku do 3,46 proc. w pierwszym tygodniu po sylwestrowej nocy.
Tym samym antena identyfikowana ze światopoglądem prawicowym była drugą po TVN 24 (8,04 proc.) najczęściej oglądaną stacją informacyjną w kraju. Na kolejnych miejscach znalazły się Polsat News (2,38 proc.) i TVP Info (1,35 proc.).
Skok TV Republika to pokłosie trzech elementów. Po pierwsze, to efekt rosnącego zapotrzebowania na wiadomości telewizyjne na świecie i w Polsce, dzięki któremu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta