Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozrywka poza domem ofiarą zaciskania pasa

10 stycznia 2024 | Pierwsza strona | rp.pl
źródło: Rzeczpospolita

Polacy oszczędzają nie tylko na chodzeniu na koncerty, ale również na wydarzeniach sportowych. Około 70 proc. ankietowanych nie bierze w nich udziału nigdy lub góra raz w roku – wynika z badania Natural Innovations Lab dla Viceversa.app na próbie 3400 osób. „Rzeczpospolita” poznała je jako pierwsza.

To efekt strategii redukowania wydatków uznawanych za nienależące do kategorii „pierwszej potrzeby”. Z badania Consumer Panel Services GfK wynika, że na rozrywce poza domem oszczędza aż 59 proc. Polaków.

Niemniej branża w tym roku spodziewa się ożywienia. O wzroście zainteresowania zakupem biletów mówi już choćby operator eBilet. 2024 rok będzie obfitował w wielkie koncerty czy festiwale. Tylko Taylor Swift aż trzy razy wypełni PGE Narodowy, a koncertów będzie dużo więcej. —p.m.

Wydanie: 12768

Wydanie: 12768

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament