Mini Countryman: Z polskim akcentem
Mini już dawno nie jest mini. Trzecia generacja Countrymana pokazuje, jak bardzo. Za stylistykę odpowiada Polak, a produkcja przeniosła się do Niemiec.
Pierwsze Mini miało 3,05 m długości, a w wersji kombi 3,4 metra. Było małym, zwinnym, lekkim autkiem, które nie tylko spisywało się fenomenalnie w mieście, ale i na trasach rajdowych (swoją drogą mija właśnie 60 lat od pierwszego zwycięstwa Mini w rajdzie Monte Carlo). Znakomite prowadzenie przetrwało do dziś, ale cała reszta idei gdzieś z latami się ulotniła. Przy nowym Coutrymanie pierwowzór wygląda jak zabawka. Na szczęście w nowym modelu pozostała wyjątkowość i mnóstwo ciekawych rozwiązań.
Polski akcent
Mini rosło z czasem. Najnowsza, trzecia generacja Countrymana ma 444,7 cm długości i jest najdłuższym Mini wszech czasów. Teraz mierzy się z SUV-ami wszelkiej maści i pokroju Renault Austral, Cupra Formentor czy Volkswagen...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta