Z definicji Mercedes nie walczy ceną
Nasza strategia sprawdza się przy bogacącym się społeczeństwie – mówi Marcin Kwoka, Head of Market Operations w MBC Poland.
Został pan Head of Market Operations MBC Poland, a to zupełnie nowa funkcja utworzona w Mercedes Benz Polska. Co to oznacza dla pana i Mercedesa w Polsce?
Oznacza to, że rynek rośnie, a Mercedes razem z nim. To na pewno duże wyzwanie dla mnie, ale bardzo interesujące.
Największe wyzwania po objęciu tej funkcji?
Mamy opracowaną strategię i jednym z głównych wyzwań jest powiększanie sprzedaży. Jesteśmy jako Polska 15. rynkiem sprzedaży i chcemy z roku na rok systematycznie rosnąć. Rok temu urośliśmy o 14 proc. Naszych planów na ten rok nie mogę ujawnić, ale liczymy na wzrost. Zależy nam na zwiększeniu całego wolumenu, głównie aut niskoemisyjnych. Tu nic się nie zmienia w naszej strategii. Mercedes stawia na elektromobilność. Na tym się skupiamy. Kolejny segment, w którym upatrujemy potencjału wzrostowego, to modele luksusowe, w tym te, które mają w nazwie ikoniczne S. To 20 proc. naszej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta