Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z definicji Mercedes nie walczy ceną

09 kwietnia 2024 | Ekonomia i rynek | Martin Śliwa
autor zdjęcia: mat. prasowe
źródło: Rzeczpospolita

Nasza strategia sprawdza się przy bogacącym się społeczeństwie – mówi Marcin Kwoka, Head of Market Operations w MBC Poland.

Został pan Head of Market Operations MBC Poland, a to zupełnie nowa funkcja utworzona w Mercedes Benz Polska. Co to oznacza dla pana i Mercedesa w Polsce?

Oznacza to, że rynek rośnie, a Mercedes razem z nim. To na pewno duże wyzwanie dla mnie, ale bardzo interesujące.

Największe wyzwania po objęciu tej funkcji?

Mamy opracowaną strategię i jednym z głównych wyzwań jest powiększanie sprzedaży. Jesteśmy jako Polska 15. rynkiem sprzedaży i chcemy z roku na rok systematycznie rosnąć. Rok temu urośliśmy o 14 proc. Naszych planów na ten rok nie mogę ujawnić, ale liczymy na wzrost. Zależy nam na zwiększeniu całego wolumenu, głównie aut niskoemisyjnych. Tu nic się nie zmienia w naszej strategii. Mercedes stawia na elektromobilność. Na tym się skupiamy. Kolejny segment, w którym upatrujemy potencjału wzrostowego, to modele luksusowe, w tym te, które mają w nazwie ikoniczne S. To 20 proc. naszej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12844

Wydanie: 12844

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament