Reklama za rogiem, czyli fenomen cyfrowego outdooru
Reklama DOOH niezwykle szybko dostosowuje się do postępu technologicznego, otoczenia rynkowego i zmieniających się zachowań konsumentów.
Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form reklamy. Plakaty reklamowe były od zawsze elementem krajobrazu. Przez wiele lat takie pozycjonowanie i wizerunek ciążyły na tradycyjnym outdoorze, zwłaszcza w obliczu rewolucji technologicznej, która objęła media i reklamę.
Outdoor zaczął być postrzegany jako „zacofany” i opierający się wszelkim innowacjom segment rynku reklamowego. Groziło mu pozostanie w niszy o niewielkim potencjale wzrostu. Nie ulegało wątpliwości, że aby walczyć o budżety reklamowe z innymi mediami, reklama zewnętrzna musiała stać się innowacyjna i otwarta na najnowsze rozwiązania technologiczne. Tradycyjna reklama zewnętrzna musiała odbyć swojego rodzaju podróż w kierunku innowacyjności i nowoczesności, połączyć tradycję i nowe trendy. Tak powstała cyfrowa reklama zewnętrzna zwana Digital Out of Home (DOOH).
DOOH to stosunkowo nowa forma reklamy, która pojawiła się dopiero w ostatniej dekadzie i opiera się na wieloletnich fundamentach tradycyjnej reklamy, wzbogaconych o zastosowania najnowszych technologii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta