Play to także rozwiązania dla biznesu
Operator telekomunikacyjny z bardzo mocną pozycją na rynku, z ponad 13 mln klientów na rynku komórkowym i ponad 2 mln abonentów stacjonarnego internetu, w ostatnich latach buduje konsekwentnie swoją pozycję jako dostawca usług na rynku B2B, rozwijając rozwiązania dla wymagających klientów biznesowych, sektora MSP i instytucji publicznych, czyli Play Rozwiązania dla Biznesu.
Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie. W segmencie mobilnym na rynku jest czterech głównych graczy posiadających infrastrukturę telekomunikacyjną (Mobile Network Operator, MNO). Jest to europejski ewenement: w 2007 r. przebojem do tego grona, jako czwarty, wszedł Play – i choć eksperci twierdzili, że nie ma już dla niego miejsca na rynku, dziś, z ponad 13 mln klientów mobilnych, jest jednym z liderów segmentu komórkowego i od ośmiu kwartałów najchętniej wybieranym operatorem przy przenoszeniu numeru przez klientów.
To nie przypadek. Firma przez lata obecności na rynku konsekwentnie budowała swoją pozycję, inwestując w rozwój i technologie. Starannie dobrane akwizycje pozwoliły także na wzmocnienie i rozbudowę portfolio usług. Dziś Play ma więc zarówno infrastrukturę, jak i doświadczenie własne oraz spółek, które stały się częścią firmy i które nadal są rozwijane.
Play konsekwentne inwestuje w rozwój infrastruktury jako fundament świadczonych usług – zarówno mobilnych, jak i stacjonarnych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta