AI zawładnęła rynkiem „drop brandów”
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twórcy. Ich biznes szybko stał się rentowny.
W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, a wpływ twórców internetowych (influencerów) na decyzje zakupowe konsumentów jest nie do przecenienia, pojawia się polski start-up, który rewolucjonizuje rynek tzw. drop brandów. Baseig, bo o nim mowa, to technologiczna firma, która spina zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z kreatywnością i pasją do mody. A swoje nietypowe rozwiązania poznańska spółka kieruje do influencerów, którzy chcą budować i zacieśniać więź ze społecznością fanów.
Sieci neuronowe wychwytują wzorce
Historia Baseig to opowieść o połączeniu dwóch światów – technologii i mody. Firmę założyło dwóch Kamilów: Stanek i Moliński. Pierwszy, z wykształcenia grafik komputerowy, od początku kariery zawodowej związany jest z branżą technologiczną, ma bogate portfolio projektów z zakresu oprogramowania i analizy danych, w tym dla sektora fintech, zaś drugi ma międzynarodowe doświadczenie w modelingu. Świetnie zna branżę odzieżową,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta