Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing potrzebuje silnych liderów

15 kwietnia 2025 | Biznes | Anna Ogonowska-Rejer

O tym, czym w obecnych czasach jest marketing, rozmawiamy z Kariną Jakóbiak-Kapustą, zastępcą dyrektora ds. marketingu i komunikacji Grupy Polsat Plus.

Czym w praktyce jest marketing?

To połączenie kreatywności i intuicji z myśleniem analitycznym i racjonalnym. Dobry marketer musi mieć w głowie zarówno skillsy związane z kreatywnością, innowacją i swoistą intuicją, ale też z bardzo racjonalnym podejściem do odpowiedzialności za powierzone zadania i projekty. Więc oprócz – nazwijmy umownie – bujania w obłokach i wymyślania, jak daną komunikację prowadzić, trzeba mieć jeszcze dużo racjonalności, by nie wywrócić się na budżetach, procesach i deadline’ach.

To ostatnie to chyba słowo klucz?

Owszem. Projekty marketingowe z pozoru mogą wydawać się proste. Ale tak naprawdę to jest istne pole minowe różnych powiązań, oczekiwań, ograniczonych zasobów i budżetu. Dobre projekty marketingowe, by je zrobić i nie przepalić budżetu, gdy deadline’y gonią deadline’y, a zmiana jest jedyną pewną rzeczą, która z pewnością się wydarzy, należy trzymać w odpowiednich ryzach.

Z pomocą przychodzi 12 pytań, które je uratują przed chaosem i przepalonym budżetem. Czyli tak naprawdę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13152

Wydanie: 13152

Spis treści

Rzecz o zdrowiu

Cyfrowa Rzeczpospolita

Zamów abonament