Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku

Na początku kwietnia obie marki technologiczne otworzyły w Warszawie swój pierwszy w Polsce i drugi w Europie showroom. Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
materiał powstał we współpracy z firmami Lenovo i Motorola
Polska to dla nas niezwykle istotny rynek – największy w całym regionie Europy Wschodniej i Azji Środkowej. Biorąc pod uwagę postępy, jakie tu osiągnęliśmy, uznaliśmy, że to idealne miejsce, by zaprezentować pełne portfolio naszych produktów – mówi Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo.
Otwarty 2 kwietnia showroom znajduje się w samym sercu Warszawy, w historycznym budynku Prudential, w Hotelu Warszawa. Na powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują szeroką gamę produktów, w tym tablety, akcesoria i laptopy, produkty gamingowe, monitory i smartfony Motorola.
– To miejsce, gdzie klienci mogą nie tylko poznać nasze urządzenia, ale też doświadczyć tego, w jaki sposób sztuczna inteligencja wpływa na codzienną produktywność i jak bezpiecznie poruszać się w cyfrowym świecie z wykorzystaniem naszych rozwiązań. W idei showroomu nie chodzi jedynie o sprzedaż. Zależy nam przede wszystkim na budowaniu głębszej relacji z technologią. Im lepiej użytkownik pozna produkt, tym chętniej i efektywniej będzie z niego korzystać – przekonuje Matt Dobrodziej.
– Nasz showroom to także przestrzeń do organizowania warsztatów, spotkań biznesowych i rozmów z interesariuszami z polskiego sektora technologicznego. To wyjątkowe miejsce do wymiany myśli, inspiracji i wspólnego tworzenia przyszłości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta