Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku

15 kwietnia 2025 | Ekonomia i rynek
Showroom Lenovo i Motorola znajduje się w Warszawie w budynku Prudential. Wstęgę przecinają: Matt Dobrodziej, SVP EMEA President, Lenovo, Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, Sylwia Machik-Kochan, General Manager Motorola Polska, Alberto Spinelli, EMEA Chief Marketing Officer and Head of Global Advertising, Lenovo i Ivan Bozev, General Manager Central Eastern Europe and Central Asia, Lenovo
autor zdjęcia: MAREK KAZMIERCZAK
źródło: Rzeczpospolita
Showroom Lenovo i Motorola znajduje się w Warszawie w budynku Prudential. Wstęgę przecinają: Matt Dobrodziej, SVP EMEA President, Lenovo, Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, Sylwia Machik-Kochan, General Manager Motorola Polska, Alberto Spinelli, EMEA Chief Marketing Officer and Head of Global Advertising, Lenovo i Ivan Bozev, General Manager Central Eastern Europe and Central Asia, Lenovo
– Polska to dla nas niezwykle istotny rynek – największy w całym regionie Europy Wschodniej i Azji Środkowej – mówił Matt Dobrodziej, SVP EMEA President, Lenovo
autor zdjęcia: MAREK KAZMIERCZAK
źródło: Rzeczpospolita
– Polska to dla nas niezwykle istotny rynek – największy w całym regionie Europy Wschodniej i Azji Środkowej – mówił Matt Dobrodziej, SVP EMEA President, Lenovo
Na powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują szeroką gamę produktów, w tym tablety, akcesoria i laptopy, produkty gamingowe, monitory i smartfony
autor zdjęcia: MAREK KAZMIERCZAK
źródło: Rzeczpospolita
Na powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują szeroką gamę produktów, w tym tablety, akcesoria i laptopy, produkty gamingowe, monitory i smartfony

Na początku kwietnia obie marki technologiczne otworzyły w Warszawie swój pierwszy w Polsce i drugi w Europie showroom. Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.

materiał powstał we współpracy z firmami Lenovo i Motorola

Polska to dla nas niezwykle istotny rynek – największy w całym regionie Europy Wschodniej i Azji Środkowej. Biorąc pod uwagę postępy, jakie tu osiągnęliśmy, uznaliśmy, że to idealne miejsce, by zaprezentować pełne portfolio naszych produktów – mówi Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo.

Otwarty 2 kwietnia showroom znajduje się w samym sercu Warszawy, w historycznym budynku Prudential, w Hotelu Warszawa. Na powierzchni 200 mkw. marki Lenovo i Motorola prezentują szeroką gamę produktów, w tym tablety, akcesoria i laptopy, produkty gamingowe, monitory i smartfony Motorola.

– To miejsce, gdzie klienci mogą nie tylko poznać nasze urządzenia, ale też doświadczyć tego, w jaki sposób sztuczna inteligencja wpływa na codzienną produktywność i jak bezpiecznie poruszać się w cyfrowym świecie z wykorzystaniem naszych rozwiązań. W idei showroomu nie chodzi jedynie o sprzedaż. Zależy nam przede wszystkim na budowaniu głębszej relacji z technologią. Im lepiej użytkownik pozna produkt, tym chętniej i efektywniej będzie z niego korzystać – przekonuje Matt Dobrodziej.

– Nasz showroom to także przestrzeń do organizowania warsztatów, spotkań biznesowych i rozmów z interesariuszami z polskiego sektora technologicznego. To wyjątkowe miejsce do wymiany myśli, inspiracji i wspólnego tworzenia przyszłości...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13152

Wydanie: 13152

Spis treści

Rzecz o zdrowiu

Cyfrowa Rzeczpospolita

Zamów abonament