Firmy z kluczowych sektorów będą promować swoje wyroby lub usługi na targach
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości dofinansuje projekty z zakresu umiędzynarodowienia działalności prowadzonej przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
Firmy, które zamierzają rozwijać prowadzoną działalność eksportową, wykazują potencjał ku temu oraz dysponują produktem lub usługą, która wpisuje się w branże uznane za priorytetowe, będą mogły otrzymać dofinansowanie. Takich kluczowych branż jest obecnie piętnaście. Prezentujemy je w ramce obok.
Aby upowszechniać swoje produkty na rynkach innych państw, firmy będą mogły (musiały) brać udział w międzynarodowych targach, w tym w charakterze wystawcy, oraz w zagranicznych misjach gospodarczych. W ich trakcie promowane będą marki produktowe poszczególnych firm, a także Marka Polskiej Gospodarki. Przedsiębiorcy mogą wskazać wybrane przez siebie imprezy, które ich zdaniem pomogą im w promocji, o ile wpisują się one tematycznie w zakres projektu. Jednocześnie będą zobowiązani do udziału przynajmniej w jednym wydarzeniu wskazanym na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)