Głosy przedsiębiorców: nastroje
Agata Boroń Dyrektor ds. Personalnych i Komunikacji Wewnętrznej DHL eCommerce Polska
W zależności od branży nastroje są zróżnicowane. W branży e-commerce patrzymy w przyszłość z optymizmem. To sektor, który cały czas pozostaje w fazie rozwoju, a konsumenci coraz częściej korzystają z możliwości zakupów online. Zmienna sytuacja geopolityczna i potencjalne decyzje, których w danym momencie nie da się przewidzieć, mogą mieć różne konsekwencje dla poszczególnych sektorów gospodarki.
Lech Zasławski Wiceprezes zarządu banku Credit Agricole
Jeszcze na początku roku wierzyłem, że przedsiębiorcy będą bardziej otwarci na nowe wyzwania, pomysły i inwestycje w 2025 roku. Niestety, zmienność w gospodarce międzynarodowej, nowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)