Głosy przedsiębiorców: zachowania klientów
Anna Łempicka Head of HR PIB Group Poland
Klienci są dziś bardziej świadomi ryzyk – oczekują nie tylko standardowych produktów, ale przede wszystkim doradztwa, które pomoże im podejmować trafne decyzje w zmiennym otoczeniu gospodarczym. Widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniami „szytymi na miarę”, większe oczekiwania co do transparentności, szybkości działania i dostępności usług online. Klienci częściej porównują oferty, są bardziej wymagający i chcą widzieć realną wartość dodaną – nie tylko cenę. Z naszej perspektywy oznacza to konieczność inwestowania w kompetencje doradcze, nowoczesne technologie i jeszcze lepszą obsługę klienta. To też impuls do dalszej digitalizacji i automatyzacji procesów, tak by odpowiadać na zmieniające się potrzeby szybko, elastycznie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)