Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głosy przedsiębiorców: zachowania klientów

23 maja 2025 | Barometr polskiego biznesu | rp.pl

Anna Łempicka Head of HR PIB Group Poland

Klienci są dziś bardziej świadomi ryzyk – oczekują nie tylko standardowych produktów, ale przede wszystkim doradztwa, które pomoże im podejmować trafne decyzje w zmiennym otoczeniu gospodarczym. Widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniami „szytymi na miarę”, większe oczekiwania co do transparentności, szybkości działania i dostępności usług online. Klienci częściej porównują oferty, są bardziej wymagający i chcą widzieć realną wartość dodaną – nie tylko cenę. Z naszej perspektywy oznacza to konieczność inwestowania w kompetencje doradcze, nowoczesne technologie i jeszcze lepszą obsługę klienta. To też impuls do dalszej digitalizacji i automatyzacji procesów, tak by odpowiadać na zmieniające się potrzeby szybko, elastycznie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13182

Wydanie: 13182

Spis treści

Reklama

Zamów abonament