Transformacja programów rozwojowych
Kompetencje, jakich firmy szukają, zależą od branży i danej firmy.
Przy dzisiejszej zmienności sytuacji na rynku, nowych wyzwaniach i zmianach w stylu pracy, programy rozwojowe menedżerów to istotny temat dla każdej firmy, która chce się rozwijać i osiągać lepsze wyniki. Czego potrzebują? Jaki format się sprawdzi? Jaka różnorodność kadry może mieć na to wpływ?
Być może nasz obszar jest specyficzny, ale edukują się głównie kobiety. One aktywnie szukają szkoleń, negocjują z pracodawcą, szukają możliwości i same inwestują w swój rozwój. Potwierdzają to również statystyki. Z ostatniego raportu ONZ dotyczącego SDG wynika , że kobiety w Polsce częściej sięgają po edukację wyższą, stanowią już ponad połowę absolwentów uniwersytetów i ich doktorantów. Aż 70 proc. uczestników studiów podyplomowych to właśnie kobiety.
By firma mogła działać z sukcesem, wszyscy menedżerowie w organizacji powinni mieć pewien poziom świadomości w danej tematyce. Dlatego zwróciłabym uwagę na uwzględnienie przy szkoleniach czynników...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
