Bój o mobilne płatności
Samsung uruchamia w Polsce usługę Samsung Pay i planuje zdobyć milion użytkowników w rok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Koreańczycy rzucają wyzwanie Google,owi, Apple,owi i Blikowi.
Samsung Pay, nowa usługa płatności mobilnych od najpopularniejszego w Polsce producenta smartfonów, może ostro namieszać na rynku. Koncern, który w lutym uruchomił cyfrowy portfel Samsung Wallet, do którego użytkownicy dodają karty pokładowe i lojalnościowe, teraz wzbogaci go o kluczową opcję – możliwość realizowania transakcji. Jak ujawnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Marcin Garbarczyk, VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska, koreańska firma wchodzi z tym rozwiązaniem „na bezprecedensową skalę”....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)