Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Baza danych za puszkę

10 marca 2000 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Baza danych za puszkę

Żeby zebrać jak najwięcej danych o potencjalnych klientach, firmy imają się różnych sposobów i wykorzystują wszelkie możliwe drogi dotarcia do nich. Użytkowników Internetu nie dziwiła więc zapewne zachęta, która niedawno pojawiła się w sieci: każdy, kto nadeśle do firmy Coca-Cola jeden e-mail skierowany do przyjaciół, otrzyma za darmo cztery opakowania wybranego napoju produkcji tej firmy. Jak pisze Reuter, koncern podał, że była to wiadomość fałszywa i że nie zamierza w ten sposób kompletować bazy danych o adresach internetowych potencjalnych klientów - ale wcale nie wiadomo, czy tak jest naprawdę i czy inne firmy nie postępuję podobnie. Kupno gotowej bazy danych jest przecież pewnie droższe. H.B.

Brak okładki

Wydanie: 1957

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament