Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Każdy powód do odmowy jest dobry

26 stycznia 2001 | Moje Pieniądze | NE

Po dyżurze eksperta Na pytania czytelników odpowiada Paweł Chorowiec

Każdy powód do odmowy jest dobry

Przedstawiamy kolejne pytania czytelników do brokera ubezpieczeniowego i reasekuracyjnego. Dyżur odbył się 5 stycznia.

Nic nie wiemy

Moja firma jest właścicielem pojazdu, który uczestniczył 26 grudnia ubiegłego roku w kolizji. W wypadku zginęły cztery osoby. Nie wiem, jak uzyskać odszkodowanie na naprawę mojego auta. To nie my byliśmy sprawcami wypadku. Policja nie chce podać nam żadnych danych - ani nazwiska właściciela tamtego samochodu, ani nazwy firmy ubezpieczeniowej, w której miał polisę OC. Zgłosiliśmy się do naszego towarzystwa PBK. Ale tam powiedzieli mi, że sprawa będzie się ciągnęła rok. Co mam robić w takiej sytuacji?

Jeśli Państwo mają auto casco,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2222

Spis treści

Dobre, lepsze, najlepsze

Fotoreportaż

Zamów abonament