Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wakacje nad morzem wódki

26 stycznia 2001 | Publicystyka, Opinie | JT

To młodzież jest głównym celem telewizyjnych reklam pokazujących, że jeżeli coś ma się w życiu zdarzyć ciekawego, to na pewno dojdzie do tego przy kuflu czy kieliszku

Wakacje nad morzem wódki

JAN TRZCIŃSKI

Przyjaźń jedno ma imię - uczy telewizja. Jak wynika z na okrągło prezentowanych na ekranie kolorowych reklam, przede wszystkim wspólne picie alkoholu.

Strażacy oraz wędkarze piją "jedyny prawdziwy strong", żeby "trzymać się razem".

Kibice sprawdzają trwałość swych więzi i nabierają właściwego oglądu sytuacji przy kuflu lecha.

Fajni Czesi, fajni Niemcy i fajni Irlandczycy wlewają w siebie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2222

Spis treści

Dobre, lepsze, najlepsze

Fotoreportaż

Zamów abonament